Vadrózsa Iskola
Vadrózsa Óvoda
Egyesületünk
Adó 1%
Aktualitások
Szülőknek
Diákjainknak
Nyertes pályázatok
„Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása”
intézményünk 5 015 200 Ft támogatást kapott
HATÁRTALANUL! program Tanulmányi kirándulás pályázat keretében iskolánk 1.440.000 Ft támogatást kapott.
A pályázati pénznek köszönhetően hetedik és nyolcadik osztályos tanulóink októberben kilenc napott töltöttek Erdélyben.
A Waldorf-pedagógia a teljes emberi személyiség kibontakoztatásának szolgálatában áll.
Célja, hogy a gyermeket korának megfelelő testi, lelki és szellemi fejlődésében elősegítve
bevezesse az emberiség kultúrájába.
(Rudolf Steiner)
Osztálytanító álláspályázat!
Célja, hogy a gyermeket korának megfelelő testi, lelki és szellemi fejlődésében elősegítve
bevezesse az emberiség kultúrájába.
(Rudolf Steiner)
Osztálytanító álláspályázat!
Befektetés a jövőbe
Waldorf-pedagógián alapuló
művészeti és sportfoglalkozások
KISALFÖLD cikk
Hat helyen waldorfos foglalkozások
A győrsövényházi Vadrózsa Waldorf Általános Iskola ötmillió forint európai uniós támogatást nyert el nemrégiben.
A projekt megvalósítása már elkezdődött. Kiss Emília iskolaképviselő-igazgató a Kisalföldnek elmondta, hogy a pénzből kétféle programsorozatot valósítanak meg.
A kónyi Deák Ferenc Általános Iskola győrsövényházi tagintézményében – amellyel a Vadrózsa egy épületben működik – szakköröket tartanak jövő májusig összesen 24 héten keresztül, hetente négy alkalommal. A gyerekek zenei és sportfoglalkozásokra, terápiás festésre járhatnak, valamint magyar népi gyermekjátékokat tanulhatnak délutánonként.
A projekt másik szálaként ünnepekhez kapcsolódva témanapokat tartanak a waldorfos pedagógusok hat intézményben (a győrsövényházi óvoda és Deák-iskola mellett a lébényi óvodában, a mosonmagyaróvári Éltes-iskolában, a győr-marcalvárosi Benedek Elek Óvodában és a győr-gyárvárosi Tündérkert Óvodában), a tanév során hat-hat alkalommal.
Kiss Emília kérdésünkre elmondta: a foglalkozások egyaránt szolgálják a tanulók egyéni képességeinek fejlesztését, valamint a Waldorf-pedagógia megismertetését.
Hozzászólások
Új
1 hozzászólás
Vendég
2012.04.12. 18:52
>Quize1 alguien le pueda hacer lalegr estas humildes ledneas a la experta sin e1nimo de encocorarla.No es de extraf1ar que nos bloqueemos frente a verborrea psico-pedagf3gica.En la pe1gina 9 de la revista T.E. (Trabajadores de la Ensef1anza) de CC.OO, correspondiente a Diciembre de 2006 (nba 278), se incluye una entrevista a la experta , Mareda Jose9 Dedaz-Aguado, catedre1tica de Psicologeda Evolutiva y de la Educacif3n, de la Universidad Complutense de MadridReproducimos este pe1rrafo por ser un ejemplo de libro de discurso hueco y sin respuestas sf3lo con verborrea infatil. Pregunta el entrevistador Jaime Ferne1ndez: bfPero que9 hacer ante los alumnos que se enfrentan al profesor cuando les llama la atencif3n?Respuesta de la catedre1tica Mareda Jose9 Dedaz-Aguado:Con esa actitud de confrontacif3n estos alumnos suelen iniciar una escalada coercitiva para demostrar el poder que tienen, tratando de vencer al profesor, algo que quize1 hagan tambie9n con sus padres y otras figuras de autoridad. Aunque este tipo de enfrentamientos sean mucho menos frecuentes que la mera disrupcif3n, tambie9n son mucho me1s graves.Luego viene otra pregunta, y otra respuesta Es una le1stima que el periodista no le repita la pregunta, tan hue9rfana de respuesta.bfQue9 les parece?